יום שלישי, 21 באפריל 2009

10- תשומת לב

הנה סרטון מעניין שראיתי:


רבים מאיתנו (וביניהם אני) לא שמנו לב לכל השינויים העצומים שנעשו בתפאורה תוך כדי הסרטון.

השאלה שברצוני להעלות היא: עד כמה אנו שמים לב לסובב אותנו? לא רק מהבחינה של הפרטים הטכניים מסביב, אלא מבחינת האנשים הסובבים אותנו. מה מציק להם? במה הם צריכים עזרה (פיזית ומנטלית)?

אנו יכולים לדבר רבות אודות חשיבות התרומה לחברה והנתינה לזולת וכו'. אך אדם יכול לדבר על כך כשמתחת לאפו ממש ישנם המון נושאים ואנשים הזקוקים לעזרתו והוא פשוט אינו רואה זאת. פשוט מכיוון שאינו חושב על נקודת מבטם של אחרים או שאינו מחפש דברים אלו...

כולנו מדי פעם חוטאים בחטא זה. שנזכה לשים לב לנקודה זו ולדברים הצריכים עזרה מסביבנו ושכל חיינו נשתפר בנקודה זו. שכל מה שאנו תופסים כמוסרי נממש ונפעל כך גם בחיינו היומיומיים.

תגובה 1:

  1. אני מאוד מקפידה לשים לב לפרטים...
    וגם מקפידה לשים לב לאחרים,
    מה חברה שלי לבשה היום, ואיך הבוסית שלי התאימה את התיק לנעליים, והאם יש פרט כלשהו בקולקציה החדשה שיכול להתאים לי... סתם!!!

    ;-)

    השבמחק